بریم تو فاز عاشقی؟



عاشق شدم!!!!نمی دونم عاشق کی یا چی.فقط می دونم که الان تمام وجودم سرشار از عشقه.پر از دوست داشتن.فکر کن کسی که نمی دونه عاشق چی شده آهنگای عاشقانه گوش کنه یا مثلا تنها چیزی که به ذهنش برسه شعرهای عاشقانه باشه.دوست ندارم این حس رو از دست بدم؛هم عجیبه،هم دوست داشتنی.



پ.ن:مثل اینکه من بردم.یعنی دارم می برم.خوشحالم از اینکه برای برنده شدن تلاشی نمی کنی.شاید هم من اجازه‌ت ندادم.شاید!






نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 13 اردیبهشت 1388 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

سلام دوست خوبم.
این خیلی خوبه.
با یه تست روانشناسی به روزم. شنیدم دوست داری؟ پس بدو بیا.

از کجا شنیدی؟ D :D:

سارا سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1388 ساعت 12:29 ق.ظ

khoobe.eshgheto hedayat kon ta befahmi asheghe chio ki shodi

اصراری برای این فهمیدن ندارم.

امید و زندگیش! سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1388 ساعت 08:21 ب.ظ http://omidiranmehr.blogfa.com

عاشق شدی؟ نمیدونی کیه؟
دایی جان! حالت خوبه؟ مامان هست خونه؟
باید بهش بگم یه فکری به حالت بکنه...
تا اطلاع ثانوی آلبوم "ساعت 9" سیروان توصیه میشه... ;)
این حس عجیب ... حس عجیب ... عجیب ... جیب ... بیب ... ب

نه...دیگه کار از کار گذشته...عاشق شدیم رفت...
فکر نکنم مامان(ها) هم بتونن کاری کنن!
سیروان رو هم هنوز نشنیدم.به زودی;)
راستی من نگفتم "کی" هست.شاید "چی" باشه.هنوز مشخص نیستD:

نهال سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1388 ساعت 08:56 ب.ظ

چقده خوب ...همین که این همه انرژی داری عالیه ...همون اون چی یا کی مهم نیس !

آره.این چند روز به همین نتیجه رسیدم.فعلا که دارم از این احساس لذت می برم.برام مهم نیست که این احساس رو حتما به سمت یه "کی" یا یه "چی" پرتاب کنم;)
نهال جونم،سال کنکور که برای من خیلی خوب بود.پر از احساس جدید و متفاوت.نمی دونم تو هم همین طور هستی یا نه.

نهال پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1388 ساعت 07:52 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

واسه من تقریبا مصیبت بود ...اما به نظرم تجربه های خوبی بود ..از بطالت در اومدم و انگار کمی جدی زندگی کردم ...
باز خوبه !چون میدونی واسه همه مصیبت ترین ساله زندگیشونه ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد